Πολύ μικρές επιχειρήσεις: Επιδοτήσεις για έξοδα ψηφιακής προβολής από 20.000 ευρώ – Ποιες δαπάνες επιχορηγούνται

Αν και για το λιανεμπόριο ο χρόνος μετρά αντίστροφα μέχρι να βγει στον «αέρα» το «ειδικό» πρόγραμμα ενισχύσεων έως 5.000 ευρώ για την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), η αντίστοιχη δράση για τις υπηρεσίες μετράει μέρες πριν κλείσει: Μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρηματοδοτήσουν τα επενδυτικά τους σχέδια σε ποσοστά έως 65% ακόμη και εάν αυτά αφορούν την ψηφιακή προβολή τους.

Γράφει ο Βαγγέλης Δουράκης

Ήδη «τρέχουν» οι προθεσμίες για το πρόγραμμα «Eργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων», που θα παραμείνει ανοιχτό έως τις 31 Ιανουαρίου και ώρα 17:00. Η συγκεκριμένη δράση απευθύνεται σε όλους τους «μικρούς» που θέλουν να εξασφαλίσουν επιδοτήσεις που «παίζουν» μεταξύ 50% μέχρι και 65% των επενδυτικών τους σχεδίων, ανάλογα με τις εξαγωγικές επιδόσεις της κάθε επιχείρησης. Όμως για να ενταχθούν στο πρόγραμμα βασική προϋπόθεση είναι το ύψος της προτεινόμενης επένδυσης να ξεπερνά τα 20.000 ευρώ. Με άλλα λόγια μέσω αυτού του προγράμματος, μία επιχείρηση δύσκολα θα δικαιολογήσει την κατασκευή μεμονωμένα ενός e-shop για παράδειγμα, μπορεί όμως να πριμοδοτηθεί για να σχεδιάσει και να εκτελέσει μια συνολική στρατηγική για την ψηφιακή προβολή της. Το μέγιστο ύψος των πριμοδοτούμενων επενδυτικών σχεδίων μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 200.000 ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ