Click away: Πώς μπορεί να γίνει αλλαγή και επιστροφή προϊόντος – Τι κατήγγειλε καταναλωτής στο enikos.gr

Το «click away» έχει μπει στη ζωή μας από την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου. Όμως, μαζί του… έφερε και μια σειρά προβλημάτων που αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις και καταναλωτές, όπως για παράδειγμα το ότι πολλά καταστήματα δεν διαθέτουν ασύρματα POS για τις συναλλαγές με κάρτες, ότι πολλοί πελάτες μιλούν για αρκετή αναμονή ως προς τις παραγγελίες τους, ενώ άλλοι καταγγέλλουν ότι καταστηματάρχες δεν δέχονται να τους αλλάξουν τα προϊόντα, όταν διαπιστώνουν ότι δεν είναι αυτά που παρήγγειλαν.

Μια τέτοια καταγγελία έγινε και από τον κ. Γιώργο Κατσαρό, ο οποίος παρήγγειλε με τη μέθοδο του «click away» ένα ηχείο Bluetooth από κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών στο Περιστέρι. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, μιλώντας στο enikos.gr, όταν είδε το προϊόν διαπίστωσε ότι είχε γίνει λάθος με τον μετασχηματιστή και θέλησε να πάει να το αλλάξει. Σύμφωνα με τον ίδιο, από την επιχείρηση τού είπαν ότι η διαδικασία της αλλαγής γίνεται μόνο με κούριερ και μάλιστα με χρέωση του ίδιου, ενώ όταν ζήτησε εξηγήσεις, όπως λέει, η απάντηση που έλαβε, ήταν ότι «αυτή είναι η απόφαση της κυβέρνησης». Πρότεινε να κλείσει ραντεβού και να το επιστρέψει ο ίδιος το προϊόν, όμως, ξανά του απάντησαν ότι «κάτι τέτοιο δεν γίνεται, η μόνη λύση είναι ο κούριερ».

Ο κ. Κατσαρός τόνισε ότι «ακόμη και να στείλω με κούριερ το προϊόν, αυτό δεν πρόκειται να φτάσει εντός 10ημέρου και στο τέλος φοβάμαι ότι θα χάσω και τα χρήματά μου».

Τελικά τι ισχύει όμως, στην περίπτωση που κάποιος καταναλωτής θελήσει να αλλάξει το προϊόν που έχει αγοράσει; Το enikos.gr επικοινώνησε με τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτη Σταμπουλίδη και όπως είπε ο ίδιος «δεν ισχύει το ότι μόνο με κούριερ μπορεί να γίνει η επιστροφή και η αλλαγή ενός προϊόντος». Προσθέτει δε, ότι «όπως ακριβώς κλείνει κάποιος ραντεβού για να κάνει τις αγορές του, με τον ίδιο τρόπο κλείνει ραντεβού για να επιστρέψει το προϊόν».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ