ΟΑΕΔ- Θεσσαλονίκη: Πολίτες καταγγέλλουν ότι δεν απαντούν σε τηλέφωνα και emails – ΦΩΤΟ αναγνώστη

Αγανακτισμένοι είναι οι πολίτες που θέλουν να εξυπηρετηθούν από τον ΟΑΕΔ στη Θεσσαλονίκη. Λόγω των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό και το lockdown που ισχύει, οι περισσότερες συναλλαγές του κοινού, όπως φαίνεται και από τις ανακοινώσεις που είναι θυροκολλημένες στο υποκατάστημα του Οργανισμού στην οδό 25ης Μαρτίου στις φωτoγραφίες που έστειλε αναγνώστης του enikos.gr, γίνονται ηλεκτρονικά ή κατόπιν ραντεβού αν χρειάζεται φυσική παρουσία. Ωστόσο, όπως καταγγέλλει αναγνώστης οι υπάλληλοι δεν απαντούν ούτε στα τηλέφωνα ούτε και στα e-mails που αποστέλλουν οι πολίτες προκειμένου να λύσουν απορίες ή να εξυπηρετηθούν.

Το enikos.gr στηρίζεται στη διαδραστικότητα και την επικοινωνία με όλους τους αναγνώστες που καθημερινά επικοινωνούν, σχολιάζουν, καταγγέλλουν ή στέλνουν φωτογραφίες και βίντεο από το σημείο όπου βρίσκονται. Αν θέλεις να στείλεις φωτογραφία ή βίντεο για να δημοσιευθεί στο enikos.gr, αποθήκευσε στο κινητό σου τηλέφωνο αυτόν τον αριθμό 6944 05 05 05 και στείλε μέσω imessage (χωρίς χρέωση), μέσω Viber (χωρίς χρέωση), μέσω WhatsApp (χωρίς χρέωση) ή μέσω mms (με χρέωση του παρόχου). Μπορείς να στείλεις φωτογραφίες ή βίντεο και μέσω Facebook στη σελίδα του enikos: https://www.facebook.com/enikosgr/ και με email: [email protected]

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ