Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για κατάργηση των τελών περιαγωγής εντός της ΕΕ

Τα 17 συνηθέστερα ερωτήματα απαντάει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας προκειμένου να ενημερώσει τους Έλληνες καταναλωτές για το πώς μπορούν να επωφεληθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ως πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από την κατάργηση των χρεώσεων περιαγωγής που τίθεται σε ισχύ στις 15 Ιουνίου 2017.

Πώς λειτουργεί η περιαγωγή στην ΕΕ

Όταν ταξιδεύετε σε κράτος μέλος της Ε.Ε. εκτός του τόπου διαμονής σας, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σας και μια αντίστοιχη στη χώρα προορισμού, συνεργάζονται, ώστε να μπορείτε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου, να γράφετε μηνύματα κειμένου, να πλοηγείστε στο διαδίκτυο και να λαμβάνετε ψηφιακό περιεχόμενο. Η εταιρεία στην οποία είστε συνδρομητής πληρώνει την εταιρεία που καλύπτει τη χώρα προορισμού σας για τη χρήση των δικτύων και η τιμή που καταβάλλεται μεταξύ τους ονομάζεται χονδρική τιμή περιαγωγής. Αυτές οι χονδρικές τιμές αντιπροσωπεύουν σημαντικό κόστος και “φουσκώνοντας” τους τελικούς λογαριασμούς των καταναλωτών. Στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τον οποίο κατάφερε να επιτύχει, ήταν να μειωθούν οι τιμές περιαγωγής χονδρικής στην Ε.Ε., με την καθιέρωση χαμηλών ανώτατων ορίων στις μεταξύ των παροχών χρεώσεις, προκειμένου να μειωθούν τα σχετικά κόστη που έως τώρα μετακυλίονταν στον καταναλωτή και να μην υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές των εγχώριων υπηρεσιών για να καλυφθούν τα κόστη αυτά.Διαβάστε τη συνέχεια στο enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ