Λαγκάρντ και Τόμσεν έφθασαν στο κτίριο του ΔΝΤ

Η Κριστίν Λαγκάρντ και ο Πόλ Τόμσεν έφθασαν λίγο πριν τις 12 ώρα Ελλάδος στο κτίριο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, όπου και θα συναντηθούν με τον Έλληνα υπουργό Οικονομικών... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Κριστίν Λαγκάρντ και ο Πόλ Τόμσεν έφθασαν λίγο πριν τις 12 ώρα Ελλάδος στο κτίριο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, όπου και θα συναντηθούν με τον Έλληνα υπουργό Οικονομικών κ. Γιάνη Βαρουφάκη.

 

Διαβάστε επίσης

ΔΝΤ- Σκληραίνει τη στάση του για τη λίστα της Αθήνας

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.