Οι γιατροί και το προσωπικό της παιδιατρικής κλινικής του Νοσοκομείου της Ρόδου αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή με στοργή και αγάπη, το νεογέννητο αγοράκι που βρέθηκε εγκαταλελειμμένο σε τηλεφωνικό θάλαμο σε περιοχή κοντά στην Λίνδο της Ρόδου, μέσα σε ένα χαρτοκιβώτιο.
Σύμφωνα με το rodiaki.gr ονόμασαν το μωρό Άγγελο, επειδή όπως σημείωσε η διευθύντρια της παιδιατρικής κλινικής του Νοσοκομείου είναι πανέμορφο.
«Κανείς δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη μητέρα. Θα την βρούμε και θα το αγκαλιάσει. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και στο παρελθόν είχαμε και άλλες τέτοιες περιπτώσεις που τελικά είχαν αίσιο τέλος» δήλωσαν από την πλευρά τους οι γιατροί.
Πηγή: rodiaki.gr
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ