Οπαδοί μπαίνουν στο γήπεδο χωρίς αυτοκόλλητο στα εισιτήρια

Λίγες ώρες πριν από τον τελικό του κυπέλλου έχει ξεκινήσει η είσοδος των φιλάθλων στο γήπεδο αν και δεν εξελίσσονται όλα όπως είχαν ανακοινωθεί...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λίγες ώρες πριν από τον τελικό του κυπέλλου έχει ξεκινήσει η είσοδος των φιλάθλων στο γήπεδο αν και δεν εξελίσσονται όλα όπως είχαν ανακοινωθεί.

Κανονικά, για να μπει κάποιος στο Πανθεσσαλικό θα έπρεπε πρώτα να έχει τοποθετηθεί αυτοκόλλητο με τον αριθμό της θέσης του στο εισιτήριο όμως, όπως βλέπετε στη φωτογραφία κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει για όλους.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.