«Χρυσό» βαθμό στη μάχη που δίνει για την αποφυγή του υποβιβασμού απέσπασε στη Ξάνθη ο Λεβαδειακός (2-2) στο πλαίσιο της 25ης αγωνιστικής της Super League. Ο Γιουνές με πέναλτι στο 5΄ άνοιξε το σκορ, στο 28΄ ο Βασιλείου ισοφάρισε, αλλά δύο λεπτά μετά ο Λάζιτς έδωσε εκ νέου προβάδισμα στους Ακρίτες. Το τελικό αποτέλεσμα διαμόρφωσε στο 47΄ ο Τόνι Σίλβα.
“Χρυσός” βαθμός για τον Λεβαδειακό στην Ξάνθη
«Χρυσό» βαθμό στη μάχη που δίνει για την αποφυγή του υποβιβασμού απέσπασε στη Ξάνθη ο Λεβαδειακός (2-2)...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ