Η Σύνοδος Κορυφής των G20 θα ξεκινήσει σε λίγες ώρες και οι ηγέτες έχουν ήδη αρχίσει να καταφθάνουν στο Los Cabos του Μεξικού. Μαζί όμως με την άφιξη των ηγετών, έχουν ήδη ξεκινήσει και οι διαδηλώσεις εναντίον τους!
Οι διαδηλωτές της ομάδας Oxfam διαμαρτύρονται για την ατζέντα της Συνόδου, η οποία φαίνεται να περιλαμβάνει μονάχα την οικονομική κρίση στην Ευρώπη και να αφήνει εκτός θέματα όπως η πείνα, η διασφάλιση της πρόσβασης των λαών στο φαγητό και οι υψηλοί τόκοι. 

“Νοιάζονται μόνο για το €”
Η Σύνοδος Κορυφής των G20 θα ξεκινήσει σε λίγες ώρες και οι ηγέτες έχουν ήδη αρχίσει να καταφθάνουν στο Los Cabos του Μεξικού... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Oικονομία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ