Το… χρέος του έκανε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος κέρδισε 2-0 τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο για τον πρώτο αγώνα της φάσης των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας και ουσιαστικά αγκάλιασε την πρόκριση. Ο «δικέφαλος του βορρά» ήταν καλύτερος σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης και κέρδισε δίκαια. Στο 77’ ο Κίτσιου έκανε το 1-0 και στο 84’ ο Αθανασιάδης με πέναλτι διαμόρφωσε το τελικό 2-0.
Διπλό πρόκρισης για τον ΠΑΟΚ στο Αγρίνιο
Το... χρέος του έκανε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος κέρδισε 2-0 τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο για τον πρώτο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ