Ανοίγει ο σταθμός του μετρό στην Ομόνοια για τους άστεγους

Με εντολή του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, ο σταθμός του μετρό «Ομόνοια» θα είναι απόψε ανοικτός για τους άστεγους... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με εντολή του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, ο σταθμός του μετρό «Ομόνοια» θα είναι απόψε ανοικτός για τους άστεγους, προκειμένου να προφυλαχτούν από την κακοκαιρία και το πολικό ψύχος.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται μετά από πρόταση της περιφερειάρχη Αττικής, Ρένας Δούρου.

Παράλληλα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, από αύριο θα είναι ανοιχτό κατά τη διάρκεια της νύχτας το μεγαλύτερο μέρος των σταθμών του δικτύου, για όσο παρίσταται ανάγκη προστασίας των αστέγων από το ψύχος.

 

Διαβάστε επίσης:

Η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ για τον Έλληνα πρέσβη στη Βραζιλία

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.