“Χαίρομαι που δεν είμαι πια με αυτούς που έφυγαν από το ΠΑΣΟΚ” γράφει, ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στη Β’Αθηνών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στο twitter.”Καλώς έκαναν και έφυγαν, γιατί αποδείχθηκαν απλώς τυχοδιώκτες” συμπληρώνει ο κ. Χρυσοχοΐδης, αναφερόμενος στα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που επέλεξαν να αποχωρήσουν από το κίνημα. Δείτε το tweet: 
“Τα χώνει” ο Χρυσοχοϊδης
Πώς χαρακτηρίζει ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τα πρώην στελέχη του ΠΑΣΟΚ που αποχώρησαν από το κίνημα; ΔΕΙΤΕ ΤΟ TWEET
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ