Να βγούμε στους δρόμους

Διαβάστε το μήνυμα αναγνώστη του enikos.gr "Δεν θέλω με τίποτα να υπογράψουν τη νεα δανειακή σύμβαση και γνωρίζω όλες τις συνέπειες. Oxi να μη ξαναχρεωθούμε ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Διαβάστε το μήνυμα αναγνώστη του enikos.gr  “Δεν θέλω με τίποτα να υπογράψουν τη νεα δανειακή σύμβαση και γνωρίζω όλες τις συνέπειες. ‘Oχι να μη  ξαναχρεωθούμε . οκ το καταλάβαμε το παιχνίδι . Δεν γίνεται να μένουμε άλλο εγκλωβισμένοι  στα σπίτια μας( που θα μας τα πάρουν κι αυτά ), μόνο και μόνο για να εισπράττουν τους τόκους δανείων οι δανειστές κερδοσκόποι.Φτάνει πια ! Τούτη την ώρα να κάνουμε ακόμα μια θυσία και να πούμε όχι . Να στηρίξει ο ένας τον άλλο με όποιο τρόπο και να  φτοιάξουμε τον κλοιό προστασίας της χώρας και των παιδιών μας . Οι άνθρωποι της νέας τάξης πραγμάτων αδιαφορούν για το τι θέλουμε γιατί έχουν πιστεψει ότι οι ίδιοι είναι οι εκλεκτοί και εμείς οι δούλοι. Ελληνες είμαστε δυνατοί, αγαπάμε τον συνάνθρωπό μας , είμαστε λαός με παιδεία και πολιτισμό , δεν είμαστε βάρβαροι. Δεν με νοιάζουν οι Παπαδήμιοι οι Σαμαροδεμένοι και οι μάνατζερ  των δανείων . Με νοιάζει ο κόσμος η ευτυχία το χαμόγελο και το καλό. Πάντα το καλό κερδίζει να το θυμάστε αυτό . Ελάτε να προσπαθήσουμε . Βγείτε απ΄τα σπίτα σας να τους σταματήσουμε ! Δείτε τί τόπο πάμε να τους χαρίσουμε . Είναι τρομερό.  Μπορούμε! είμαστε πολιτισμένοι , πρέπει να είμαστε αγαπημένοι . Σας αγαπώ γιατί είστε    ΕΛΛΗΝΕΣ!!!” 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.