Χωρίς λεωφορεία για έβδομη μέρα η Θεσσαλονίκη

Συνεχίζεται και σήμερα η επίσχεση εργασίας των εργαζομένων στον... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνεχίζεται και σήμερα η επίσχεση εργασίας των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ με αποτέλεσμα η Θεσσαλονίκη να μένει για έβδομη ημέρα χωρίς μέσα μαζικής μεταφοράς.

Παράλληλα σήμερα στις 10.00 θα πραγματοποιηθεί έκτακτη γενική συνέλευση των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε επίσης:

Νόμιμη κρίθηκε η επίσχεση εργασίας στον ΟΑΣΘ

Οργισμένοι οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ με τις δηλώσεις του Μπουτάρη για την επιστράτευση

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.