ΔΗΜ.ΑΡ: “Να γίνει η δίκη”

Τη δυσαρέσκεια της για την αναβολή της δίκης του εκπροσώπου Τύπου της Χρυσής Αυγής εκφράζει η Δημοκρατική Αριστερά σε ανακοίνωσή της... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τη δυσαρέσκεια της για την αναβολή της δίκης του εκπροσώπου Τύπου της Χρυσής Αυγής εκφράζει η Δημοκρατική Αριστερά σε ανακοίνωσή της, η οποία έχει ως εξής:”Ελπίζουμε να μην αναβληθεί εκ νέου τη Δευτέρα η δίκη του εκπροσώπου Τύπου της Χρυσής Αυγής, ο οποίος κατηγορείται για συνδρομή σε ληστεία. Η δίκη πρέπει να γίνει για να λάμψει η αλήθεια και να πληροφορηθούν οι πάντες ποιοί κρύβονται πίσω από τη Χρυσή Αυγή”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.