Η Άντζελα Δημητρίου εμφανίστηκε στην εκπομπή “Πρωινό ΑΝΤ1” ντυμένη στα πράσινα. Στην ερώτηση του Χρήστου Φερεντίνου αν η επιλογή οφείλεται στην οικολογία ή στο ΠΑΣΟΚ απάντησε ότι απλά, θέλει να βάζει χρώμα στη ζωή της.Αποκάλυψε ότι έχει κάνει tattoo “lady” στο πόδι, ότι γυμνάζεται πολύ και προσέχει πολύ.Θυμήθηκε ξανά τις εποχές που ήταν κορδελιάστρα και που ήταν υπάλληλος σε δισκοπωλείο, μέχρι που η Σίσσυ Χρηστίδου την διέκοψε ευγενικά, λεγοντάς της, ότι τα γνωρίζουμε όλα αυτά.Εξήγησε όμως πως πήρε το όνομα Δημητρίου και αποκάλυψε ότι νονός της ήταν ο Άλκης Στέας.Και βέβαια είπε πως άλλαξε πολύ και δεν θέλει να μιλάει πολύ, γιατί ο “καλλιτέχνης ό,τι και να πει παρεξηγιέται”.Τι της λένε στο δρόμο; Πως, ο φακός την παχαίνει…Δείτε το απολαυστικό απόσπασμα από την εκπομπή…
Γιατί δεν θέλει να μιλάει πολύ;
Η Άντζελα Δημητρίου ήταν καλεσμένη στο "Πρωινό ΑΝΤ1" και άρχισε τις αποκαλύψεις! Δήλωσε πως δεν θέλει να μιλάει πολύ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ