Θέρμανση στις καφετέριες απο 10 άτομα και πάνω!

Τι άλλο θα δούμε ακόμα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Να μειώσουν τα έξοδα λειτουργίας προσπαθούν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης να χαμηλώνουν την θέρμανση στα μαγαζιά τους οταν ο κόσμος είναι λιγοστός (δηλαδή κάτω απο 10 άτομα).

Το φαινόμενο παρατηρείται έντονα τις τελευταίες ημέρες στην πόλη της Κορίνθου, μέρες που έχουμε έντονα καιρικά φαινόμενα και οι λιγοστοί που κυκλοφορούν αναζητούν χώρους ζεστούς.Το να δούμε και ξυλόσομπες στο άμεσο μέλλον μέσα σε καφετέριες μάλλον δεν θα είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.