Ομπράντοβιτς: “Ήμασταν κακοί”

«Αρχίσαμε τον αγώνα πολύ άσχημα και με εξαίρεση τις αρχές του τρίτου δεκαλέπτου παίξαμε άσχημα», παραδέχθηκε ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς, μετά την ήττα του Παναθηναϊκού στον τρίτο τελικό του πρωταθλήματος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Αρχίσαμε τον αγώνα πολύ άσχημα και με εξαίρεση τις αρχές του τρίτου δεκαλέπτου παίξαμε άσχημα», παραδέχθηκε ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς, μετά την ήττα του Παναθηναϊκού στον τρίτο τελικό του πρωταθλήματος.

«Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την δίκαιη νίκη του», ήταν τα πρώτα λόγια του «Ζοτς» και επισήμανε ότι: «Ένα στοιχείο, που μπορεί να μαρτυρήσει την διαφορά είναι τα ριμπάουντ. Στο πρώτο ημίχρονο ο αντίπαλος μας είχε 13 επιθετικά και εμείς εννέα αμυντικά όλα και όλα. Αν προσθέσουμε και συντελεστή το -12, γιατί δεν έχουμε κανένα κλέψιμο καταλαβαίνετε ότι δεν έχουμε να πούμε κάτι περισσότερο».  Πηγή: pamesports.gr   

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.