Το μήνυμα Βούτση στον Πετρούνια για το χρυσό μετάλλιο

Για τη νέα μεγάλη διάκρισή του, το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους στο παγκόσμιο κύπελλο ενόργανης γυμναστικής στη Ντόχα του Κατάρ, συνεχάρη τον Λευτέρη Πετρούνια ο Πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για τη νέα μεγάλη διάκρισή του, το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους στο παγκόσμιο κύπελλο ενόργανης γυμναστικής στη Ντόχα του Κατάρ, συνεχάρη τον Λευτέρη Πετρούνια ο Πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης.

Στο μήνυμά του προς τον Έλληνα πρωταθλητή, ο κ. Βούτσης αναφέρει: «Εκ μέρους της Βουλής των Ελλήνων και προσωπικά, σε συγχαίρω θερμά για τη μεγάλη επιτυχία σου. Με την ακατάβλητη αγωνιστικότητά σου και τις διεθνείς διακρίσεις σου τιμάς την πατρίδα μας και μας γεμίζεις χαρά και περηφάνια. Συγχαρητήρια επίσης προς όλα τα μέλη της ελληνικής αποστολής».

Διαβάστε επίσης:

«Χρυσός» ο Πετρούνιας στο Παγκόσμιο

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.