Πογέτ: Δύσκολο ματς, είμαι ικανοποιημένος

Την ικανοποίησή του για τη νίκη της ομάδας του σε ένα δύσκολο παιχνίδι εξέφρασε ο Γκουστάβο Πογέτ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την ικανοποίησή του για τη νίκη της ομάδας του σε ένα δύσκολο παιχνίδι εξέφρασε ο προπονητής της ΑΕΚ, Γκουστάβο Πογέτ. Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA: «Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, είχαμε προβλήματα, δεν κάναμε καλό παιχνίδι, έπρεπε να βρούμε μία λύση οπότε είμαι πολύ ικανοποιημένος».

 

Πηγή pamesports.gr

 

Διαβάστε επίσης:

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός 1-0 (Τελικό) 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.