Το αρνητικό σερί του Λεβαδειακού στο δεύτερο γύρο σταμάτησε στην 23η αγωνιστική. Μετά από 7 ματς χωρίς «τρίποντο» (21/12 η τελευταία νίκη με 2-1 στο ΟΑΚΑ επί της ΑΕΚ) οι Βοιωτοί επέστρεψαν στις επιτυχίες με το εντός έδρας 1-0 επί της Καλλονής, χάρις στο γκολ-πέναλτι του Βαγγέλη Μάντζιου στο 72΄.
Επέστρεψε στις νίκες ο Λεβαδειακός
Το αρνητικό σερί του Λεβαδειακού στο δεύτερο γύρο σταμάτησε στην 23η αγωνιστική... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ