«Πιστεύω ότι ο ΛΑΟΣ θα έπρεπε να είχε ανταποκριθεί στο κάλεσμα της Νέας Δημοκρατίας», τόνισε στον ΣΚΑΪ ο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ, Αθανάσιος Πλεύρης, “ανακοινώνοντας” έτσι την προσχώρησή του στη Νέα Δημοκρατία. Ξεκαθάρισε επίσης ότι «το ζητούμενο είναι μία κυβερνηση η οποία εγγυάται τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό και όχι εάν θα εκλεγώ βουλευτής».
«Ο ΛΑΟΣ έπρεπε να πει “ναι”»
«Πιστεύω ότι ο ΛΑΟΣ θα έπρεπε να είχε ανταποκριθεί στο κάλεσμα της Νέας Δημοκρατίας», τόνισε... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ