Ο Κουμουτσάκος για την τραγωδία στο Φαρμακονήσι

Την νέα τραγωδία στο ναυάγιο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης στο Φαρμακονήσι σχολίασε, μέσω Twitter, ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Κουμουτσάκος... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την νέα τραγωδία στο ναυάγιο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης στο Φαρμακονήσι σχολίασε, μέσω Twitter, ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Κουμουτσάκος.

«Στοιχειώνει το Αιγαίο», έγραψε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας για τους έντεκα νεκρούς, μεταξύ των οποίων και πέντε παιδιά, που έχασαν τη ζωή τους στο Φαρμακονήσι.

«Στοιχειώνει το Αιγαίο. Νέο πολύνεκρο ναυάγιο στο Φαρμακονήσι. Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Η Τουρκία υπόλογη. Ανέχεται τους διακινητές», έγραψε ο βουλευτής της ΝΔ.

Διαβάστε επίσης:

Στους 11 οι νεκροί στο ναυάγιο του Φαρμακονησίου

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.