“Οφείλω να σεβαστώ την ψήφο των Ελλήνων” είπε ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε πριν από λίγο στο Βερολίνο.
Ο Ολάντ για τις ελληνικές εκλογές
"Οφείλω να σεβαστώ την ψήφο των Ελλήνων" είπε ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ