Πρώην υπουργός το έριξε… στο ψάρεμα – ΦΩΤΟ

Μετά την θητεία της στο υπουργείο Τουρισμού, ως υπηρεσιακή υπουργός, η... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά την θητεία της στο υπουργείο Τουρισμού, ως υπηρεσιακή υπουργός, η  Άλκηστις Πρωτοψάλτη επέστρεψε στο τραγούδι, ταξιδεύοντας σε Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Τορόντο και Μόντρεαλ για τις προγραμματισμένες συναλίες της!

Μαζί με την Ελευθερία Αρβανιτάκη, η Άλκηστις τραγούδησε στους ομογενείς Έλληνες και μετά επέλεξε να περάσει λίγες στιγμές χαλάρωσης.

Η τραγουδίστρια δημοσίευσε στο instagram μία φωτογραφία από τη στιγμή που πήγε για ψάρεμα. Από ότι φαίνεται η τραγουδίστρια ψάρεψε και έπιασε αρκετά ψάρια. Κάτω από τη φωτογραφία σχολίασε:

«Ψάρια- ψάρια -ψάρια… πιάστηκε και μια τσιπούρα 3,30 κιλά στον Ατλαντικό… μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα γεμάτη με φίλους και χαρές!!!». 

 

Διαβάστε επίσης:

Τα δάκρυα της Ελένης Καστάνη – ΒΙΝΤΕΟ

Ο Παπαδάκης του Αντ1 στον Σπαλιάρα: 4.212… σε πέρασα – ΒΙΝΤΕΟ

Με άρωμα… Ελλάδας η prive επίδειξη των D&G στο Πορτοφίνο – ΦΩΤΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.