Επέστρεψαν άλλοι 36

Άλλοι 36 αλλοδαποί που παράνομα είχαν εισέλθει στην Ελλάδα επέστρεψαν...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άλλοι 36 αλλοδαποί που παράνομα είχαν εισέλθει στην Ελλάδα επέστρεψαν, χθες, στις χώρες καταγωγής τους, από το Τμήμα Απελάσεων της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής της Ελληνικής Αστυνομίας.Συγκεκριμένα, επέστρεψαν 17 Πακιστανοί, 3 Ουκρανοί, 1 Κινέζος και 15 Αλβανοί, σε βάρος των οποίων είχαν εκδοθεί αποφάσεις επιστροφής για παράνομη είσοδο στη χώρα μας.Οι επιχειρήσεις επιστροφής αλλοδαπών στη χώρα τους, γίνονται στο πλαίσιο των ενεργειών για την αντιμετώπιση της μη νόμιμης μετανάστευσης και το κόστος τους καλύπτεται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επιστροφών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.