Ένα βενζινάδικο στην οδό Βασιλέως Αλεξάνδρου στην Αθήνα, έβαλαν στο μάτι άγνωστοι χθες το βράδυ.Πιο συγκεκριμένα, στις 3.05 τα ξημερώματα, οι δράστες με την απειλή όπλου, ακινητοποίησαν τον υπάλληλο και αφαίρεσαν τις εισπράξεις από το ταμείο.Στη συνέχεια διέφυγαν και αναζητούνται.
“Άδειασαν” βενζινάδικο
Ένα βενζινάδικο στην οδό Βασιλέως Αλεξάνδρου στην Αθήνα...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ