Αν ήταν ο πρωθυπουργός της Ελλάδας θα συναντούσα τον Αλέξη Τσίπρα, δήλωσε ο Φρανσουά Ολάντ, στο περιθώριο των συνομιλιών που είχε με τον πρόεδρο του Eurogroup, Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, στις οποίες αναφέρθηκαν και στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα.«Με την ιδιότητα του αρχηγού κόμματος, στη φάση αυτή δεν δύναμαι να τον συναντήσω», συμπλήρωσε ο εκλεγμένος πρόεδρος της Γαλλίας.Στο μεταξύ, στο Παρίσι μεταβαίνει εντός της ημέρας ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ για να συναντηθεί με τον πρώην υποψήφιο της γαλλικής ριζοσπαστικής αριστεράς Ζαν-Λυκ Μελανσόν.Τέλος, αναφερόμενος στις εξελίξεις στην Ελλάδα, ο κ. Ολάντ δήλωσε ότι «προς το παρόν πρόκειται για κρίση πολιτική», προσθέτοντας ότι «υπήρξε νέα καμπή, με διάσταση αβεβαιότητας».Πηγή: tanea.gr
Ολάντ:”Αν ήταν πρωθυπουργός ο Τσίπρας”
Αν ήταν ο πρωθυπουργός της Ελλάδας θα συναντούσα τον Αλέξη Τσίπρα, δήλωσε ο Φρανσουά Ολάντ...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ