Για καλό σκοπό

"Ήταν μια ταπεινή φιέστα. Τα λεφτά που θα χαλάγαμε για μια μεγαλύτερη γιορτή και οι εισπράξεις από το σημερινό φιλικό θα πάνε σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και την εκκλησία του Πειραιά" δήλωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Ήταν μια ταπεινή φιέστα. Τα λεφτά που θα χαλάγαμε για μια μεγαλύτερη γιορτή και οι εισπράξεις από το σημερινό φιλικό θα πάνε σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και την εκκλησία του Πειραιά” δήλωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά τη λήξη τη φιέστας για το πρωτάθλημα που κατέκτησε ο Ολυμπιακός.”Δεν είμαστε εδώ μόνο για το ποδόσφαιρο, αλλά και για την κοινωνία. Είμαι χαρούμενος για αυτήν την ημέρα και τις επιτυχίες που είχαμε», πρόσθεσε ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.