Ξεκινά, μετά από πολλές αναβολές και καθυστερήσεις, το έργο της κατασκευής του τμήματος Διακοπτού-Αιγίου του σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς υπεγράφη από τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μάκη Βορίδη η απόφαση για τη διάθεση του σχετικού κονδυλίου χρηματοδότησης, ύψους περίπου 340 εκ.ευρώ, που αναμένεται άμεσα να δημοσιευτεί σε ΦΕΚ.”Η ευχάριστη αυτή εξέλιξη είναι ιδιαίτερα σημαντική”, ανέφερε ο δήμαρχος Αιγιαλείας κ. Στάθης Θεοδωρακόπουλος, σημειώνοντας παράλληλα πως πολύ σύντομα, θα εγκατασταθεί ο εργολάβος για την έναρξη των εργασιών.
Νέα γραμμή Διακοπτό – Αίγιο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ