Ποιες γραμμές του μετρό δεν θα λειτουργήσουν αύριο

Δείτε ποιες γραμμές του μετρό δεν θα λειτουργήσουν αύριο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι γραμμές 2 και 3 του μετρό δεν θα λειτουργήσουν αύριο Τετάρτη, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00 λόγω της στάσης εργασίας του σωματίου των εργαζομένων.

Σημειώνεται ότι η γραμμή 1 (ΗΣΑΠ) και το τραμ θα λειτουργήσουν κανονικά.

Διαβάστε επίσης:

Απεργούν αύριο οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία

Μπαράζ απεργιών την Τετάρτη ενάντια στο “νέο μνημόνιο”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.