Νίκος Χατζηνικολάου: Δεν πρέπει να γίνει το δημοψήφισμα – ΒΙΝΤΕΟ

«Νομίζω ότι το δημοψήφισμα δεν πρέπει να γίνει», σχολίασε ο Νίκος Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο του Star... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Νομίζω ότι το δημοψήφισμα δεν πρέπει να γίνει», σχολίασε ο Νίκος Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο του Star και πρόσθεσε: «Νομίζω ότι πρέπει να πάρει, σε πρώτη φάση, μια παράταση μιας εβδομάδας να πει η κυβέρνηση δηλαδή «δεν πάμε αυτή την Κυριακή», πάμε την επόμενη, για να υπάρξει χρόνος  να γίνει και συζήτηση στην ελληνική κοινωνία και να αξιοποιήσει αυτό το διάστημα των δύο εβδομάδων επαναρχίζοντας τη διαπραγμάτευση. Οι δηλώσεις Γιούνκερ και οι δηλώσεις Μέρκελ δίνουν αυτήν τη δυνατότητα, να ξαναρχίσει η διαπραγμάτευση».

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.