Καμία απόφαση για έγκριση τηλεοπτικών προγραμμάτων δεν μπορεί να παρθεί από ιδιωτικά κανάλια. Όλοι περιμένουν τις εκλογές και το πως θα διαμορφωθεί το πολιτικό σκηνικό. Η αναβλητικότητα αυτή είναι φανερό πως συνδέεται με τις κλειστές στρόφιγγες της διαφημιστικής αγοράς. Τα τμήματα μάρκετινγκ αδυνατούν να δώσουν στους επικεφαλής των προγραμμάτων προβλέψεις διαφημιστικής ροής για τους επόμενους μήνες. Οι διαφημιστικές εταιρείες επίσης περιμένουν τις εκλογές και έτσι η τηλεόραση μένει ξεκρέμαστη και εξαρτάται από τις πολιτικές εξελίξεις. Όπως το μεταφέρουν με σαφήνεια τα στελέχη, όλα είνα ανοικτά. Πηγή: ΠΑΡΟΝ
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
24 λεπτά πριν
Ντόναλντ Τραμπ: Το διάγγελμα, η πτώση στις δημοσκοπήσεις και το… χάος που κληρονόμησε από τον Μπάιντεν
ENIKOS NETWORK
Επίμονη φαγούρα στα πόδια: Με ποιες παθήσεις μπορεί να σχετίζεται – Πότε να απευθυνθείτε σε ειδικό