Έντονα ενοχλημένος είναι ο πρωήν υπουργός της ΝΔ Γιώργος Βουλγαράκης με την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη. Και φαίνεται ότι τα έχει “βάλει” με τον δήμαρχο Αθηναίων Γιώργο Καμίνη…”Κύριε Δήμαρχε, εκτός από κλήσεις στα αυτοκίνητα που το κάνετε τέλεια, μήπως είναι ώρα να μαζέψετε και κανένα σκουπίδι από την πόλη;”, γράφει στο Twitter o κ. Βουλγαράκης.
Με ποιον τα “βάζει” ο Βουλγαράκης;
Έντονα ενοχλημένος είναι ο πρωήν υπουργός της ΝΔ Γιώργος Βουλγαράκης με την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη... ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΤWITTER
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ