Με καρδιολογικό πρόβλημα στο “ΕΛΠΙΣ” η Παπαρήγα

Στο νοσοκομείο «ΕΛΠΙΣ» εισήχθη το πρωί η πρώην γγ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο νοσοκομείο «ΕΛΠΙΣ» εισήχθη χθες το πρωί η πρώην γγ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετώπιζε κάποιο καρδιολογικό πρόβλημα.

Νοσηλεύεται στην καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου, όλα βαίνουν καλώς και η κατάσταση της υγείας της δεν  εμπνέει ανησυχία. 

Την κυρία Παπαρήγα επισκέφθηκε γύρω στις 8 το βράδυ της Τετάρτης ο γγ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, ενώ δέχθηκε και ευχές για ανάρρωση από τον υπουργό Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή.  

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.