Απολογήθηκαν για τον…πιγκουίνο

Τρεις μεθυσμένοι νεαροί εισέβαλλαν στο SeaWorld της Αυστραλίας, κολύμπησαν με τα δελφίνια και έκλεψαν έναν πιγκουίνο! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τρεις νεαροί, οι οποίοι είχαν καταναλώσει περίπου 1,5 λίτρο βότκα πριν μπουν παράνομα στο πάρκο SeaWorld της Αυστραλίας, κολύμπησαν με τα δελφίνια και έκλεψαν έναν πιγκουίνο!Οι νεαροί, πάντως, ζήτησαν συγνώμη για την αναστάτωση, ενώ ο δικηγόρος διαβεβαίωσε τις αρχές ότι οι πελάτε�� του δεν ήθελαν να κάνουν κακό στα ζώα του πάρκου.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.