Η Ελλάδα έχει υπογράψει το εμπάργκο κατά της Ρωσίας, λένε αξιωματούχοι της ΕΕ – ΒΙΝΤΕΟ

Μήνυμα προς την ελληνική πλευρά στέλνουν αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης με αφορμή την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Μόσχα... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μήνυμα προς την ελληνική πλευρά στέλνουν αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης με αφορμή την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Μόσχα. Όπως ανέφερε ο Θάνος Αθανασίου στον τηλεοπτικό σταθμό Star, ο Μάρτιν Σουλτς και εκπρόσωποι της Κομισιόν καλούν την Ελλάδα να επιδείξει αλληλεγγύη προς τους εταίρους της σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, όπως η τήρηση του εμπάργκο προς τη Μόσχα, το οποίο έχει υπογράψει και η χώρα μας.

Δείτε το βίντεο του Star:

Διαβάστε επίσης:

Sueddeutsche: Επικίνδυνο φλερτ της Αθήνας με τη Μόσχα

Bloomberg: Επικίνδυνο πόκερ Τσίπρα στη Μόσχα

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.