Οδηγός λεωφορείου που μετέφερε 39 μαθητές πιάστηκε να τα έχει “κοπανήσει” λίγο περισσότερο από το κανονικό.Το περιστατικό έγινε στην Αλεξανδρούπολη την Παρασκευή το απόγευμα και ο οδηγός συνελήφθη με την κατηγορία της διατάραξης ασφαλούς συγκοινωνιών.Οι έλεγχοι έδειξαν ότι είχε καταναλώσει περισσότερο αλκοόλ από τα όρια, όχι όμως σε υπερβολικά επίπεδα. Οι μαθητές επέστρεφαν στην Αλεξανδρούπολη από το Διδυμότειχο, όπου είχαν πραγματοποιήσει ημερήσια εκδρομή.
Mεθυσμένος οδηγός με 39 μαθητές
Οδηγός λεωφορείου που μετέφερε 39 μαθητές πιάστηκε να τα έχει "κοπανήσει"...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ