“Κλείδωσε” το exit poll

Koινό exit poll θα παρουσιάσουν φέτος, η ΝΕΤ, το ΜΕGA, ο Alpha και ο ANT1...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

 “Οριστικά “ναι”, υπέρ ενός κοινού exit poll δήλωσαν η NET, το ΜΕGA, o Alpha και ο ANT1. Το θέμα “κλείδωσε στα μέσα της εβδομάδας, όταν η ΝΕΤ πρώτα και στη συνέχεια τα τρία ιδιωτικά κανάλια έστειλαν επίσημα απάντηση στις πέντε εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες θα διεξάγουν την έρευνα εξόδου από την κάλπη, δηλώνοντας πως θα αναλάβουν από κοινού το κόστος, το οποίο θα κυμανθεί περί τα 25.000 ευρώ για κάθε τηλεοπτικό σταθμό. Η δε κοινοπραξία των δημοσκόπων περιλαμβάνει τις εταιρείες Alco, MRB, Marc, Metron Analysis και Opinion, τις ίδιες δηλαδή που συνασπίστηκαν και το 2009 για το πρώτο κοινό exit poll. Ηδη έχουν γίνει οι πρώτες οργανωτικές συσκέψεις, στις οποίες προσδιορίστηκε ότι το δείγμα θα ανέλθει σε 10.000 άτομα και η δειγματοληψία θα γίνει σε 120 σημεία σε όλη τη χώρα. Τα δεδομένα θα συγκεντρωθούν σε κοινό χώρο υποδοχής για τις πέντε εταιρείες ώστε να γίνει τάχιστα η επεξεργασία και να δοθεί ένα απόσπασμα στα κανάλια ακριβώς στις 7 το απόγευμα. Εκτός της συμφωνίας έμεινε ο ΣΚΑΪ, ο οποίος θα παρουσιάσει τα ευρήματα έρευνας που θα προκύψει από αναγωγές στις τελευταίες δημοσκοπήσεις”. Πηγή : Real Life

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.