Ανανέωσε ο Μπεργκ

Μέχρι το καλοκαίρι του 2018 θα αγωνίζεται στον Παναθηναϊκό ο Μάρκους Μπεργκ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μέχρι το καλοκαίρι του 2018 θα αγωνίζεται στον Παναθηναϊκό ο Μάρκους Μπεργκ. Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ήρθε σε συμφωνία με τον Σουηδό για την μονοετή επέκταση του υπάρχοντος συμβολαίου του.

Ο Μπεργκ δήλωσε «Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και δεν μπορώ παρά να είμαι ικανοποιημένος με το νέο μου συμβόλαιο. Όλοι στο Σύλλογο με αγάπησαν από την πρώτη ημέρα, ο κόσμος είναι εκπληκτικός απέναντί μου, αλλά και απέναντι σε όλους στην ομάδα, υπάρχει πολύ καλό κλίμα και μεγάλες προοπτικές. Για όλους αυτούς τους λόγους αποφάσισα να συνεχίσω την συνεργασία μου με τον Παναθηναϊκό. Να ξέρετε ότι βλέπω ένα πολύ καλό και… πράσινο μέλλον».

Διαβάστε επίσης.

Ο Τζέραρντ επέλεξε τον διάδοχό του στη Λίβερπουλ – ΦΩΤΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.