Ο Κουβέλης συνεχάρη τον Τσίπρα

Ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, Φώτης Κουβέλης, επικοινώνησε τηλεφωνικά και συνεχάρη σύμφωνα με πληροφορίες τον Αλέξη Τσίπρα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με τον Αλέξη Τσίπρα επικοινώνησε τηλεφωνικά ο επικεφαλής του κόμματος Πράσινοι-Δημοκρατική Αριστερά, Φώτης Κουβέλης, μετά την ανακοίνωση της εκτίμησης του εκλογικού αποτελέσματος.

Ο Φώτης Κουβέλης συνεχάρη τον Αλέξη Τσίπρα για τη νίκη του, κάνοντας λόγο για «ιστορική νίκη της Αριστεράς».

Διαβάστε επίσης

Τα συγχαρητήρια του Αβραμόπουλου στον Τσίπρα

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.