Επιβάτης πλοίου: Αν δεν βιαστούν θα πνιγούμε, θα καούμε – ΒΙΝΤΕΟ

Ώρες αγωνίας ζουν οι εκατοντάδες επιβάτες του πλοίου «Νorman Αtlantic» που φλέγεται 32 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά των Οθωνών... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ώρες αγωνίας ζουν οι εκατοντάδες επιβάτες του πλοίου «Νorman Αtlantic» που φλέγεται 32 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά των Οθωνών.

Ο επιβάτης Δημήτρης Κοτσιανάς μίλησε στην πρωινή εκπομπή του Mega και έκανε έκκληση στους αρμόδιους να σπεύσουν άμεσα, γιατί, όπως είπε: « Αν δεν βιαστούν, θα πνιγούμε, θα καούμε».

Δείτε το βίντεο από το MEGA:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.