Ο Ομπάμα για τις δολοφονίες των αστυνομικών στο Μπρούκλιν

Τις δολοφονίες των δυο αστυνομικών το Σάββατο στη Νέα Υόρκη καταδίκασε ο αμερικανός Πρόεδρος Μπάρακ Ομπάμα δηλώνοντας ότι... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τις δολοφονίες των δυο αστυνομικών το Σάββατο στη Νέα Υόρκη καταδίκασε ο αμερικανός Πρόεδρος Μπάρακ Ομπάμα δηλώνοντας ότι οι αστυνομικοί “αξίζουν το σεβασμό και την ευγνωμοσύνη μας κάθε μέρα”.

Η δήλωση του Ομπάμα έγινε μετά την επίθεση του 28χρονου Ισμαήλ Μπρίνσλεϊ ο οποίος φέρεται ότι πυροβόλησε και σκότωσε δύο αστυνομικούς οι οποίοι επέβαιναν σ’ ένα σταθμευμένο περιπολικό στο Μπρούκλιν. Στη συνέχεια ο δράστης αυτοκτόνησε.

Διαβάστε επίσης

Νέα στοιχεία για τον δράστη της δολοφονίας των δύο αστυνομικών

Άγρια δολοφονία αστυνομικών στη Νέα Υόρκη

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.