Δερμιτζάκης: Πίκρα να χάνεις στο 90′

Απογοητευμένος ήταν ο Παύλος Δερμιτζάκης από την εξέλιξη του ματς με τον Ολυμπιακό... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δερμιτζάκης: Πίκρα να χάνεις στο 90′

Απογοητευμένος ήταν ο τεχνικός του Εργοτέλη Παύλος Δερμιτζάκης από την εξέλιξη του ματς με τον Ολυμπιακό. Ο προπονητής των Κρητικών δεν είχε όρεξη για πολλά λόγια μετά το τέλος του αγώνα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Καβαλιώτη τεχνικού στο συνδρομητικό κανάλι:  «Αυτό που θέλω να πω είναι συγχαρητήρια στα παιδιά. Έγινε μία πολύ καλή προσπάθεια από εμάς. Με όποιον και εάν παίζεις σου αφήνει μία πίκρα να χάνεις στο 90′. Είναι πίκρα να χάνεις έτσι στο τέλος. Είχαμε δουλέψει για να πάρουμε κάτι και δεν τα καταφέραμε».

Πηγή: pamesports.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.