ΒΙΝΤΕΟ-Μητέρες εγκαταλείπουν τα παιδιά τους στο μαιευτήριο

Ανησυχητικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της εγκατάλειψης νεογέννητων βρεφών από τις μητέρες τους στο μαιευτήριο με την ολοκλήρωση του τοκετού... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Μητέρες εγκαταλείπουν τα παιδιά τους στο μαιευτήριο

Ανησυχητικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της εγκατάλειψης νεογέννητων βρεφών από τις μητέρες τους στο μαιευτήριο με την ολοκλήρωση του τοκετού. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega, δεκάδες παιδιά διαμένουν στη μαιευτική κλινική του νοσοκομείου Αλεξάνδρα αναζητώντας μια ανάδοχη οικογένεια και ανθρώπους που θα τα υιοθετήσουν.

«Έχει αλλάξει το προφίλ των γυναικών που εγκαταλείπουν τα παιδιά τους. Έχουμε περισσότερες εξαρτημένες μητέρες», επισημαίνει η προϊσταμένη της κοινωνικής υπηρεσίας του νοσοκομείου Αλεξάνδρα, κ. Αθηνά Χαραλάμπους, διευκρινίζοντας πως η πολύμηνη παραμονή ενός μωρού στο μαιευτήριο συνιστά κακοποίηση.

 

Δείτε το βίντεο του Mega:

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.