ΦΩΤΟ-Ποιος υπουργός πήρε το λεωφορείο;

Ο υπουργός αναχώρησε για το αεροδρόμιο από το γραφείο του, χρησιμοποιώντας το λεωφορείο... ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΦΩΤΟ-Ποιος υπουργός πήρε το λεωφορείο;

Ο υπουργός αναχώρησε για το αεροδρόμιο από το γραφείο του, χρησιμοποιώντας το λεωφορείο.

Ο λόγος για τον υπουργό Συγκοινωνιών και Έργων της Κύπρου, Μάριο Δημητριάδη, ο οποίος, σύμφωνα με το 24h.com.cy, πήγε με το λεωφορείο στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, προκειμένου να αναχωρήσει για το Μιλάνο της Ιταλίας, όπου θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στο Άτυπο Συμβούλιο των Υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η απόφασή του εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλεται στην Κύπρο για περισσότερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς από τους πολίτες.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.