Τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από το δριμύ ψύχος που πλήττει τις τελευταίες μέρες τη Ρουμανία, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υγείας της χώρας Ραέντ Αραφάτ.Ένας άνδρας πέθανε στο αυτοκίνητό του, το οποίο παρέμεινε ακινητοποιημένο επί ώρες στο χιόνι. Ο θάνατός του οφείλεται σε δηλητηρίαση από εισπνοή μονοξειδίου του άνθρακα.Στην επαρχία Τουλτσέα, ανατολικά της χώρας, ένας άνθρωπος με προβλήματα υγείας έχασε τη ζωή του επειδή δεν κατέστη δυνατή η προσέγγιση ασθενοφόρου στην περιοχή.
Ρουμανία: Πεθαίνουν από το κρύο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ