Συγχαρητήρια Μαρινάκη στον Αναστασιάδη

Τα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ επισκέφθηκε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης, μετά το ντέρμπι και τη νίκη του δικέφαλου... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συγχαρητήρια Μαρινάκη σε Αναστασιάδη

 

Τα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ επισκέφθηκε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης, μετά το ντέρμπι και τη νίκη του δικέφαλου.

Ο κύριος Μαρινάκης συνεχάρη τον προπονητή του ΠΑΟΚ για την επικράτηση και με τη σειρά του ο Άγγελος Αναστασιάδης ευχήθηκε στον πρόεδρο του Ολυμπιακού να νικήσουν τη Μάλμε και να συνεχίσουν στην Ευρώπη.

Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού θεωρούν ότι σήμερα δεν τελείωσε τίποτα. Ήταν μια κακή εμφάνιση κι ένα άσχημο αποτέλεσμα, αλλά το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη, ενώ υπάρχει και το μεγάλο στοίχημα της Ευρώπης.

Από τον Πειραιά εκφράζουν την ελπίδα να τύχουν της ίδιας φιλοξενίας στο παιχνίδι του δεύτερου γύρου στην Τούμπα.

 

Πηγή: pamesports.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.