Πάμε για ληστεία;

Οπλα βγήκαν σε μια καφετέρια στο Γαλάτσι, λίγο πριν τις 2 τα ξημερώματα.

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οπλα βγήκαν σε μια καφετέρια στο Γαλάτσι, λίγο πριν τις 2 τα ξημερώματα.Οι ληστές βούτηξαν ό,τι υπήρχε στην ταμειακή και στη συνέχεια πέρασαν από τους πελάτες για τα… υπόλοιπα (χρήματα-κινητά τηλέφωνα κλπ).Μάλιστα, πυροβόλησαν μια φορά στον αέρα για εκφοβισμό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.