Ξάνθη-ΟΦΗ 2-1

Συνήλθε η Ξάνθη μετά τη συντριβή της στο Αγρίνιο (5-2 από τον Παναιτωλικό) και επικράτησε του ΟΦΗ με 2-1... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ξάνθη-ΟΦΗ 2-1

Συνήλθε η Ξάνθη μετά τη συντριβή της στο Αγρίνιο (5-2 από τον Παναιτωλικό) και επικράτησε του ΟΦΗ με 2-1 στα Πηγάδια, στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας. Η ομάδα του Γκατζούζο προηγήθηκε στο 6΄ με τον Πετρόπουλο, αλλά πριν κλείσει το ημίχρονο, οι γηπεδούχοι είχαν ανατρέψει τα εις βάρος τους δεδομένα με τα τέρματα των Λισγάρα (29΄) και Κλέιτον (33΄). Στο 77΄ αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα ο Τζορτζ του ΟΦΗ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.